ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ :ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2019-2020

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριές μας που αρίστευσαν κατά το σχολικό έτος 2019-2020! 

Ο Διευθυντής και Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 6ου Γυμνασίου Κατερίνης 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΕ ΕΠΑΛ-ΓΕΛ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΕ ΕΠΑΛ-ΓΕΛ

Σας ενημερώνουμε ότι από την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020 και ώρα 09.00 έως και την Πέμπτη 02 Ιουλίου 2020 και ώρα 23.59 λειτουργεί κατά τη διάρκεια όλου του 24ώρου η εφαρμογή e-εγγραφές για την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων ή Εσπερινών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2020-2021.

Οι γονείς/κηδεμόνες που επιθυμούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής  θα πρέπει να μπουν στην εφαρμογή  e-eggrafesτου Υπουργείου Παιδείας.

Για την είσοδο στο σύστημα  πρέπει να ακολουθήσουν τον παρακάτω σύνδεσμο και για οποιαδήποτε απορία να διαβάσουν τις Οδηγίες Χρήσης που εμπεριέχονται σε αυτόν:

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

Ο Διευθυντής
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων σχετικά με την ηλ. εφαρμογή e-eggrafes

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2020-21 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές. Προκειμένου να αποφευχθούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:

  • Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές γίνεται με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως κηδεμόνας στο σχολείο. Σε αντίθετη περίπτωση, παρακαλείστε: α. να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποκτήσετε κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) ή β. να πραγματοποιήσετε την αλλαγή στοιχείων του κηδεμόνα άμεσα, δηλώνοντας ως κηδεμόνα τον γονέα/κηδεμόνα που διαθέτει κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Η αλλαγή θα γίνει στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα.
  • Η διεύθυνση κατοικίας βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο μαθητής/τρια είναι αυτή η οποία έχει δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα Myschool. Σε περίπτωση που δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
  • Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας είναι αυτή η οποία έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα Myschool. Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα η οποία θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
  • Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο να σας δώσουν τον αριθμό.
  • Η κατανομή των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης σε Γενικά Λύκεια γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τη χωροταξική κατανομή μπορείτε να καλείτε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.

Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε

με νεότερη εγκύκλιο.

Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2020-21.

Από τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών

Π.Ε. και Δ.Ε.

Τηλεδιάσκεψη με θέμα «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»

 
 
 
Την Παρασκευή 29 Μαΐου 2020 και ώρες 18.30-20.30 θα πραγματοποιηθεί η ενημερωτική/επιμορφωτική τηλεδιάσκεψη με θέμα «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» για τους γονείς/κηδεμόνες Γυμνασίων της παιδαγωγικής ευθύνης των διοργανωτριών, σύμφωνα με το συνημμένο πρόγραμμα. Την εκδήλωση συνδιοργανώνουν
οι Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κ. Μακεδονίας Βαΐα Αγγέλη, κλάδουΠΕ02 (Φιλολόγων) και Ελένη Μπαμπαλώνα, κλάδου ΠΕ86 (Πληροφορικής).
Όσοι γονείς / κηδεμόνες επιθυμούν να παρακολουθήσουν και  να συμμετάσχουν στην τηλεδιάσκεψη μπορούν να συνδεθούν μέσω του παρακάτω  link.
 
Για σύνδεση στην τηλεδιάσκεψη μέσω της Cisco Webex : 
MTID=ea7b72acdbe368218e8d5459c1bc07539
 Το πρόγραμμα περιλαμβάνεται στο συνημμένο αρχείο.
 
 

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2020

Η ημέρα αυτή καθιερώθηκε το 1996 με σκοπό να τονίσει την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνει τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη  και τη διάδοση της  λογοτεχνίας.

Σε όλες τις χώρες, τα παιδιά, οι συγγραφείς, οι εικονογράφοι, οι μεταφραστές, οι εκδότες και οι εκπαιδευτικοί γιορτάζουν την ημέρα αυτή με εκδηλώσεις σε σχολεία , βιβλιοθήκες, βιβλιοπωλεία και άλλους χώρους, δείχνοντας έτσι την αγάπη και το ενδιαφέρον τους για τα βιβλία και το διάβασμα. Μάλιστα, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της Διεθνούς Οργάνωσης Βιβλίων για τη Νεότητα ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα που διανέμονται σε όλον τον κόσμο’  για το 2020 υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα της Σλοβενίας (Slovenská sekcia IBBY). Το φετινό μήνυμα γράφτηκε από τον Σλοβένο συγγραφέα Peter Svetina, μεταφράστηκε στα ελληνικά, όπως κάθε χρόνο, από τη συγγραφέα Λότη Πέτροβιτς ενώ η αφίσα φιλοτεχνήθηκε από τον Σλοβένο εικονογράφο Damijan Stepančič.

Το υπέροχο μήνυμα του Peter Sventina:

Πείνα για λέξεις

“Εκεί που μένω, οι θάμνοι πρασινίζουν αργά τον Απρίλη ή νωρίς τον Μάη και σύντομα γεμίζουν με κουκούλια από πεταλούδες. Αυτά τα κουκούλια μοιάζουν με μπαλίτσες από βαμβάκι ή με κουφέτα και οι νύμφες τους καταβροχθίζουν φύλλο το φύλλο μέχρι που οι θάμνοι απογυμνώνονται. Όταν όμως οι νύμφες γίνουν πεταλούδες και πετάξουν, οι θάμνοι δεν είναι κατεστραμμένοι. Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, ξαναγίνονται πράσινοι πάλι και πάλι.

Έτσι μοιάζει ο συγγραφέας, έτσι μοιάζει ο ποιητής. Κατασπαράζονται, μένουν κατάστεγνοι από ιστορίες και ποιήματα, που, όταν ολοκληρωθούν, πετούν μακριά, μπαίνουν μέσα σε βιβλία και βρίσκουν τους αναγνώστες τους. Αυτό γίνεται πάλι και πάλι.

Και τι συμβαίνει μ΄ εκείνα τα ποιήματα και τις ιστορίες;

Ξέρω ένα αγόρι που έπρεπε να κάνει κάποια εγχείρηση στο μάτι του. Για δύο εβδομάδες μετά την εγχείρηση, έπρεπε να ξαπλώνει μόνο από τη δεξιά πλευρά και μετά δεν έπρεπε να διαβάζει τίποτα για έναν μήνα. Όταν τελικά ξαναπήρε στα χέρια του ένα βιβλία έπειτα από ενάμιση μήνα, ένιωσε σαν να κατάπινε λέξεις μ’ ένα κουτάλι από μια γαβάθα. Σαν να τις έτρωγε. Πραγματικά τις έτρωγε.

Ξέρω κι ένα κορίτσι που, όταν μεγάλωσε, έγινε δασκάλα. Μου είπε: “Τα παιδιά που οι γονείς τους δεν τους διάβασαν παραμύθια έχουν στερηθεί κάτι σημαντικό”.

Οι λέξεις στα ποιήματα και στις ιστορίες είναι τροφή. Όχι τροφή για το σώμα, όχι τροφή που μπορεί να γεμίσει το στομάχι σου. Τροφή όμως για το πνεύμα και τροφή για την ψυχή.

Όταν πεινάει κάποιος ή διψάει, το στομάχι του γουργουρίζει και το στόμα του στεγνώνει. Οι πεινασμένοι γυρεύουν να φάνε κάτι, ένα κομμάτι ψωμί, ένα πιάτο ρύζι ή δημητριακά, λίγο ψάρι ή μια μπανάνα. Όσο περισσότερο πεινούν, τόσο στενεύει ο οπτικός τους ορίζοντας, ώσπου παύουν να βλέπουν ό,τι δεν είναι τροφή για να τους χορτάσει.

Η πείνα για λέξεις εκδηλώνεται διαφορετικά. Μοιάζει με θλίψη, με λήθη, με αυθάδεια. Οι άνθρωποι που υποφέρουν από τέτοιου είδους πείνα δε νιώθουν πως η ψυχή τουςτρέμει από το κρύο κι ότι προσπερνούν τους εαυτούς τους χωρίς να το προσέχουν. Ένα μέρος του κόσμου τους εξαφανίζεται χωρίς να το γνωρίζουν.

Αυτού του είδους η πείνα χορταίνεται με ποίηση και ιστορίες.

Υπάρχει όμως ελπίδα για όσους δεν έχουν ποτέ αφεθεί ν’ απολαύσουν  τις λέξεις, για να χορτάσουν αυτή την πείνα;

Υπάρχει! Το αγόρι που είπαμε διαβάζει κάθε μέρα. Το κορίτσι έγινε δασκάλα και διαβάζει στους μαθητές της. Κάθε Παρασκευή. Κάθε βδομάδα. Αν κάποια φορά το ξεχάσει, της το θυμίζουν τα παιδιά.

Και τι γίνεται με τον συγγραφέα και τον ποιητή; Καθώς έρχεται το καλοκαίρι, θα πρασινίσουν πάλι. Και πάλι θα στεγνώσουν από ιστορίες και ποιήματα, που θα πετάξουν μακριά προς κάθε κατεύθυνση. Πάλι και πάλι.”

«Συμπεριφορές μαθητών/τριών και εμπλεκόμενων στη διάρκεια σχολικών-αθλητικών δραστηριοτήτων και αγώνων»

Ύστερα από διαμαρτυρίες για συμπεριφορές μαθητών και μαθητριών που αποκλίνουν της ιδιότητάς τους και δημιουργούν προβλήματα στη διάρκεια αθλητικών εκδηλώσεων ο Συντονιστής εκπαιδευτικού έργου των καθηγητών Φυσικής Αγωγής, κ. Γεώργιος Ράπτης,  υπενθυμίζει στους εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές ποια πρέπει να είναι η σωστή συμπεριφορά σε αθλητικούς αγώνες και εκδηλώσεις γενικότερα.

Συγκεκριμένα το έγγραφο του κ. Ράπτη έχει ως εξής:

Σας παρακαλώ θερμά να ενημερώσετε τους μαθητές και τις μαθήτριές σας να συμπεριφέρονται με τρόπο που αρμόζει στη μαθητική τους ιδιότητα, πριν, στη διάρκεια και με το τέλος των σχολικών-αθλητικών δραστηριοτήτων και αγώνων. Ειδικότερα, σας παρακαλώ να κάνετε κάθε προσπάθεια ώστε να εξασφαλίσετε να μην ξαναυπάρξουν μαθητές που τρέχουν φοβούμενοι άλλους μαθητές που τους κυνηγούν, μαθητές/τριες που βρίζουν, ειρωνεύονται και κοροϊδεύουν συμμαθητές ή εκπαιδευτικούς τους, μαθητές άλλων σχολείων και τους κριτές ή διαιτητές των δραστηριοτήτων ή αγώνων. Ακόμη, να φροντίσετε ώστε να μην προσέρχονται μαθητές/τριες στις αθλητικές δραστηριότητες και τους αγώνες των διαφόρων αθλημάτων χωρίς συνοδούς εκπαιδευτικούς, με τρόφιμα και μπουκάλια νερού που πετούν στον αγωνιστικό χώρο, τύμπανα που κτυπούν, καραμούζες, τηλεβόες κλπ., καθώς δυσκολεύουν την επικοινωνία των διαιτητών/κριτών και την τέλεση των αγώνων γενικότερα, αλλά βάζουν και σε κίνδυνο την ασφάλεια των μαθητών/αθλητών.

Τέλος, να ενημερώσετε και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων πως και οι γονείς/κηδεμόνες αρμόζει και είναι υποχρεωμένοι να συμπεριφέρονται με σεβασμό σε κάθε εμπλεκόμενο στις αθλητικές δραστηριότητες και τους αγώνες, ώστε να μην εμφανίζονται συμπεριφορές όπως είσοδοι στους χώρους διεξαγωγής των δραστηριοτήτων και αγώνων, επιθέσεις, απειλές, βρισιές κ.ά. με αποδέκτες μαθητές/τριες, συνοδούς εκπαιδευτικούς, κριτές, διαιτητές και μέλη των Ο.Ε.Σ.Α.Δ. Π.Ε. Ημαθίας, Πέλλας και Πιερίας.

            Προσβλέποντας στη συνεργασία σας.

                                                              Με εκτίμηση.

                                          Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου κλ. ΠΕ11. 

Σίγουρα συμπεριφορές μαθητών, όπως οι παραπάνω,δε συνάδουν με τα αθλητικά ιδεώδη, την ευγενή άμιλλα και το πνεύμα ομαδικότητας που πρέπει να διακρίνει όσους ασχολούνται με τον αθλητισμό.

 

Από τη Διεύθυνση του 6ου Γυμνασίου

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανταποκρινόμενο στις εξελίξεις και στην αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών για την ανάσχεση της μετάδοσης του κορωνοϊού, ενεργοποιεί ψηφιακά εργαλεία που θα επιτρέψουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία και επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.

Η εξ αποστάσεως διδασκαλία συνιστά το πλέον πρόσφορο εργαλείο για να

διατηρήσουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας την επαφή τους με την

εκπαιδευτική διαδικασία στις παρούσες, έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας -χωρίς να αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση, ούτε να καλύψει τη διδακτέα ύλη.  Σκοπός της διαδικασίας είναι να βοηθήσει τους μαθητές  να διατηρήσουν την επαφή με τη μαθησιακή διαδικασία . Ξεκινάμε ένα μεγάλο εγχείρημα, για την επιτυχία του οποίου είναι καίρια η συμβολή όλων των παραγόντων της εκπαίδευσης.

Η διαδικασία θα υλοποιηθεί από κάθε εκπαιδευτικό είτε με σύγχρονες, είτε

με ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, είτε συνδυαστικά:

Σύγχρονη (τηλεκπαίδευση) είναι η απευθείας διδασκαλία και μετάδοση

μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής

πλατφόρμας (  e-me, e-class), σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή, κινητού ή tablet. Στην πλατφόρμα μπορεί κανείςνα συνδεθεί και διαδικτυακά και τηλεφωνικά.

Ασύγχρονη είναι η διδασκαλία κατά την οποία ο/η μαθητής/τρια

συνεργάζεται με τον εκπαιδευτικό σε διαφορετικό χρόνο από τη διαδικασία

παράδοσης του μαθήματος ή δημιουργίας υλικού από τον εκπαιδευτικό,

έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό και χρονοδιάγραμμα μελέτης μέσω

διαδικτύου (σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες ή πλατφόρμες που παρέχει το

Υπουργείο).

Η επιλογή της πλατφόρμας που θα αξιοποιηθεί έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του/της κάθε εκπαιδευτικού.

 

 Για να παρακολουθήσει ο μαθητής/τρια  την εξ αποστάσεως διδασκαλία είναι αναγκαίο να κάνει  ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ. Για να γίνει η εγγραφή θα χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική διεύθυνση  https://register.sch.gr/students/ , όπου υπάρχουν και σχετικές οδηγίες .Ο μαθητής θα δίνει στη φόρμα εγγραφής τα στοιχεία του, όπως αυτά αναγράφονται στον έλεγχο προόδου τριμήνου. Επειδή το σύστημα είναι φορτωμένο μπορεί να χρειαστεί να προσπαθήσετε αρκετές φορές.

 

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων γίνεται αποκλειστικά για τον σκοπό της εξ αποστάσεως

 

εκπαίδευσης σύμφωνα με τον Νέο Ευρωπαϊκό  Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και τον νόμο 4624/2019 (βλ. σελίδα 5 των υπ΄αριθμ. 39733/Δ2/20-03-2020 Οδηγιών Υλοποίησης Προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με Σύγχρονη Μέθοδο Διδασκαλίας).

 

Παρακαλείστε να φροντίσετε για την εγγραφή στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να ενημερώνεστε τακτικά για την εξέλιξη της διαδικασίας.

 

3οι ΑΓΩΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Την περασμένη Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2020 ,πραγματοποιήθηκαν στο 7ο Γυμνάσιο Κατερίνης οι 3οι Αγώνες Επιχειρηματολογίας Γυμνασίων του νομού Πιερίας. Το σχολείο μας συμμετείχε   με πενταμελή ομάδα  στο ρητορικό αγώνισμα των Δισσών Λόγων, καθώς και στο ατομικό αγώνισμα του Αυθορμήτου Λόγου ,  με πέντε μαθητές. Και στα δύο αγωνίσματα οι μαθητές μας κατατάχθηκαν σε καλές θέσεις. Συγκεκριμένα , την ομάδα αποτελούσαν οι μαθητές : Αναγνώστου Αναστασία, Κεσκίνη Μαριάννα, Βαρσάμογλου Λυδία, Σότο Βικέντιος και Νατσιός Γιώργος, ενώ ατομικά αγωνίστηκαν οι μαθητές : Γκοτόβας Ραφαήλ, Βασιλειάδου Ελπίδα, Λούλα Χριστίνα, Μακρής Δημήτρης και Κισκίνης Χρίστος.

Ο Διευθυντής του 6ου Γυμνασίου και ο Σύλλογος Διδασκόντων τους συγχαίρει για τον καλό τους αγώνα  και τους εύχεται καλή συνέχεια.

Εορτολόγιο

 

Σύνδεση

Επισκέψεις

255062
Σήμερα:
Χθές:
Εβδομάδα:
Προηγ. Εβδομάδα:
Μήνα:
Προηγ. Μήνα:
Σύνολο:
23
9
78
254904
307
693
255062

Η IP σου είναι: 10.2.5.13
16-05-2024 10:47:34