ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΣΟ COVID-19

Μια νέα σχολική χρονιά ξεκινάει, με τις ελπίδες όλων να κυλήσει ομαλά, με υγεία και ...ανοιχτά σχολεία! Για να γίνει αυτό πρέπει όλοι να ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας και του ΕΟΔΥ. Παρακαλούμε, λοιπόν, να ενημερωθείτε σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε να μειώσουμε την πιθανότητα μόλυνσης από τον κορονοϊό και να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά κάθε περιστατικό. Μπορείτε να επισκεφτείτε τον ιστότοπο:

https://eody.gov.gr/.../09/covid_19_sxoleia_12092021.pdf

Καλή σχολική χρονιά σε όλους !!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΑΓΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Καλούνται οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας να προσέλθουν τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 στις 08:30 για τον καθιερωμένο αγιασμό της νέας σχολικής χρονιάς.

Ο αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στις 09:15. Στη συνέχεια οι μαθητές θα παραλάβουν τα σχολικά βιβλία.

Υπενθυμίζουμε πως, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας στις 04-9-2021, όλοι πρέπει να προσέλθουν με μάσκα και πιστοποιητικό εμβολιασμού ή δήλωση αρνητικού self test που έχει πραγματοποιηθεί 24 ώρες πριν την προσέλευσή τους.

 Ευχόμαστε σε όλους καλή σχολική χρονιά.

Ο Διευθυντής

Νικόλαος Κωστόπουλος

ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ 6ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΚΑΡΑΛΕΚΑ ΑΛΕΞΗ!

ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ 6ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΚΑΡΑΛΕΚΑ ΑΛΕΞΗ!

Πρώτος σε όλο τον νομό Πιερίας στην κατηγορία του αναδείχθηκε ο μαθητής του σχολείου μας, Καραλέκας Αλέξης, στον 81ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό στα Μαθηματικά « Ο ΘΑΛΗΣ». Με την πρώτη αυτή θέση αυτή προκρίθηκε να διαγωνιστεί και στην Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα «Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ», που διεξήχθη το Σάββατο 5 Ιουνίου 2021.

Μάλιστα από τα αποτελέσματα του «ΑΡΧΙΜΗΔΗ» θα επιλεγούν οι ομάδες που θα συμμετάσχουν στη Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων και στη Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα.

Του ευχόμαστε θερμά συγχαρητήρια για τη διάκρισή του και καλά αποτελέσματα στη νέα προσπάθειά του!

Συγχαρητήρια και για τη διάκρισή του στον virtualδιαγωνισμό της WRO.Hellas, RobotMarathon, όπου βγήκε πέμπτος ανάμεσα σε όλους τους Έλληνες! Όπως φαίνεται, ο Αλέξης είναι ένα παιδί με πολλά ενδιαφέροντα και σημειώνει πολλές επιτυχίες, Του ευχόμαστε , λοιπόν, καλή συνέχεια και να πετυχαίνει τους στόχους που θέτει στη ζωή του!

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ                                    Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

Το 6ο Γυμνάσιο στους 4ους Μαθητικούς Αγώνες Νέας Ελληνικής Γλώσσας

Το 6ο Γυμνάσιο στους 4ους Μαθητικούς Αγώνες Νέας Ελληνικής Γλώσσας

«Η γλώσσα μου… ο κόσμος μου»

Για άλλη μια χρονιά το γυμνάσιό μας πήρε μέρος στους Μαθητικούς Αγώνες Γλώσσας που διοργανώνει ο Σύλλογος Αποφοίτων Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ «ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ. Οι Αγώνες απευθύνονται σε μαθητές Γυμνασίων της κεντρικής Μακεδονίας και φέτος, λόγω των έκτακτων συνθηκών της πανδημίας, διεξήχθησαν αποκλειστικά διαδικτυακά.Σκοπός της δράσης είναι να ενισχυθεί το ενδιαφέρον των μαθητών και μαθητριών Γυμνασίου για τη νεοελληνική γλώσσα, αλλά και να διευρυνθούν οι γλωσσικοί τους ορίζοντες μέσα από ομαδοσυνεργατικές διαδικασίες.

Η ομάδα μας αποτελούνταν από τους μαθητές της Γ΄τάξης, Αντωνόπουλο Βασίλη, Τσιούτσιο Δημήτρη και Φώτη Νίκο, και τους μαθητές και μαθήτριες της Β΄τάξης, Θανουρή Γαβριέλα, Λαμπονίκο Θόδωρο, Πλέσια Εύη και Τσαχαλίδη Διογένη. Ήταν ένας ενδιαφέρων αγώνας στον οποίο πήραν μέρος 66 σχολεία και όλα τα παιδιά πρόθυμα συμμετείχαν σε αυτήν την πρωτόγνωρη διοργάνωση. Με ομαδικό πνεύμα και καλή συνεργασία έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και όλοι σίγουρα βγήκαν κερδισμένοι!

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας και καλή συνέχεια στις σπουδές τους!

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ             Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

                        

Οι μαθητές μου, η webex και εγώ

Μια σχέση που μακάρι να μη χρειαστεί να επαναληφθεί για τέτοιο λόγο, ήρθε όμως για να μείνει, νομίζω, ελπίζω μόνο για ακραίες καταστάσεις, καύσωνες, κακοκαιρίες, ή υβριδικά ως συμπλήρωμα και βελτίωση  στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα.

Μια σχέση που θα τη θυμάμαι πάντως, όπως όλα τα δύσκολα όταν περνούν, με εκείνη την παράξενη νοσταλγία, του τύπου << το έζησα και αυτό!>>

Συχνά θα τρέχει ο λογισμός και η ψυχή μου σε αυτήν!

 

Τη φετινή σχολική χρονιά τη χωρίζω σε δύο Webex περιόδους :

f2a78ab5c292ca8dbda4084dce6a7e0e


Τη χειμερινή, από Νοέμβριο ως Χριστούγεννα 2020 που τη διεξήγαγα στο χωριό, με κρύο και χιόνια  και την εαρινή, από Μάρτιο έως Πάσχα του 2021 που την πέρασα στην πόλη, πες, αφού η Καλλιθέα είναι σχεδόν Κατερίνη.

Καθημερινή προετοιμασία: Κάτω, φόρμα μισο-φθαρμένη, άνετη, κάλτσες ξεχειλωμένες, παντόφλες. Πάνω, ζακάρ χρωματιστά πουλόβερ, έντονα φουλάρια, λευκά

πουκάμισα, τα παιδιά θέλουν χρώματα να βλέπουν. Σαν την ψυχή και τα ρούχα, μπερδεμένα, ανακατωμένα.

Λίγο κραγιόν μόνο, κάμερες, ακουστικά, υπολογιστής, αρχεία, videos, βιβλία ηλεκτρονικά και έντυπα, χαρτιά Α4, μαρκαδόροι, γεωμετρικά όργανα … 

Είμαι καλά οργανωμένη τεχνικά, το οφείλω στη βακτηρία μου στη ζωή αλλά και στα τεχνικά να δείτε! (βλέπε... Τάσος Γκρέμος).

Δύο κάμερες:

2-abff6f955e1d5ffb275f58b0dae4b82f Small

Η μία είναι στηριγμένη με σελοτέιπ -στο σπίτι μας πολύ το χρησιμοποιούμε το σελοτέιπ- είναι στηριγμένη, λέω, στο κεφάλι του μεγάλου Εθνάρχη Ελευθερίου Βενιζέλου, (μπρούτζινο αγαλματίδιο, σουβενίρ από τη φοιτητική μου ζωή στην αγαπημένη μου Κρήτη).

Αυτή η κάμερα παίρνει εμένα, όταν διδάσκω.Με κοιτάζει κάθε μέρα, αγέρωχος και με βοηθάει ο Μέγας Πολιτικός μας!

Η δεύτερη κάμερα είναι ουρανοκατέβατη ή από το δοκάρι της σοφίτας στο χωριό ή κρεμασμένη απο σταντ στην Καλλιθέα, παίρνει το χέρι μου, όταν γράφω.

 

Γράφω  σε χαρτί Α4 με μαρκαδόρους χοντρούς, λύνω ασκήσεις, γράφω κανόνες, κάνω σχήματα Γεωμετρίας… Έχω συλλογή πολλών κιλών Α4! Ευτυχώς, είναι  second hand!, πού το βρήκα; ε, άλλο θέμα...

Μεγάλη μαγκιά είναι αυτή η δεύτερη κάμερα, με πολλαπλά πλεονεκτήματα. Π.χ.

  1. Παίρνουν και τα μαθητούδια τα όργανα και δουλεύουν και αυτά παράλληλα και μετά ανοίγουν κάμερες και μου τα δείχνουν- Τι ωραία σχέση ! Ακύρωσα την ηλεκτρονική  γραφίδα όπου έγραφα α και έβγαζα  πατάτα, κάνω  σχήματα με γεωμετρικά όργανα και κάνει το

  2. ίδιο ο μαθητής, παράλληλα, στο τετράδιό του, ( όποιος βέβαια θέλει, σάματις ποιος βλέπει…) Δείχνω πώς χρησιμοποιούνται τα όργανα.

  3. Κάθομαι, δεν είμαι, σε πίνακα όρθια.

  4. Φωτογραφίζουν οι μαθητές την άσκηση, ή κάνουν screenshot.

  5. Το κυριότερο, όταν αποσύρω το χαρτί, το έχω και για το επόμενο τμήμα ή για να  το επαναδείξω στην επανάληψη ή στην αναζήτηση από μαθητή  που έλειπε ή που κάτι  δεν πρόλαβε.

 

Ακουστικά τέτοια, πρώτη φορά φοράω, αισθάνομαι λίγο gamer και εγώ, τώρα τα φορώ και για να ακούω μουσική -καλόμαθε η γριά στα σύκα!

 

Τα υλικά που θα χρειαστούμε για τα καθημερινά μαθήματα, έτοιμα στον μπάγκο.

f5e5615075c5c5ee3fc956fc98478b6f

 

Έχουμε ζύγιση μάζας με τα μικρά, καλά, ζυγό θα φτιάξουμε με μια κρεμάστρα, αλλά σταθμά; 

1-85b39417946f7eda9440cb57c369c984 Small

Τα σταθμά είναι στο εργαστήριο και εγώ... στα βουνά! α, να , θα ζυγίσω ένα ένα τα κέρματα στην ζυγαρούλα της κουζίνας μου και θα στείλω τη λίστα στα μικρά μου, έτσι θα έχουμε όλοι σταθμά!

Για το διανυσματικό χαρακτήρα των δυνάμεων; Αχ, ο καλός μου συνάδελφος Χρήστος Πετούσης, μου είχε φέρει ένα αυτοκινητάκι με μπαταρίες και ένα σχοινάκι. Εδώ τώρα στο χωριό; Ε, να, θα δανειστώ από το ανιψούλι μας απέναντι! Κρυφά, μου το φυγαδεύει η γιαγιά του, κλαίει ο μικρός Νικόλας… Ok, κάνουμε το πείραμα με όλα τα τμήματα και επιστρέφω το παιχνιδάκι, απολυμασμένο βέβαια, και για ενοίκιο; σοκολάτες!

 

 Α!, αύριο έχω πυκνότητα στα μικρά, θέλουμε τη ζυγαριά κουζίνας από το μαγειρείο μου, θέλουμε την ογκομετρική κανάτα, α! καλή ιδέα και το μπιμπερό! ( κρατημένο ενθύμιο από τα παιδιά μου, δεκάδες χρόνια στο πάνω ντουλάπι!)

 Καμιά πλαστελίνη; Βρήκα μια, σκληρή σαν πέτρα , (όλα παθαίνουν σκλήρυνση  με τα χρόνια;) χαμένη στα συρτάρια, τη δούλευα μισή ώρα για να μαλακώσει. 

 

Φέρε, Τάσο, τη βεντούζα που έχω στα πλακάκια της κουζίνας και ένα ποτήρι με νερό και ένα χαρτόνι, έχουμε ατμοσφαιρική πίεση, να δουν τα παιδια!

-Γυρίστε, κυρία, το ποτήρι, γυρίστε το ανάποδα, να δούμε, θα πέσει το νερό ;...

Τους κάνω τα χατίρια, το έχουμε ανάγκη.

 

Τάσο, φέρε σε παρακαλώ, εκείνη την τεράστια σύριγγα που είχες για το κρασί, και άλλη μια μικρούλα από το σπιτικό φαρμακείο μας, έχω αρχή μετάδοσης πιέσεων Πασκάλ σήμερα, δε θα καταλάβουν μόνο με τα videos τα παιδιά!

 

 Σπανίως καφεδάκι και νερό, μιλάω βλέπετε πολύ τώρα, χωρίς συνοδευτικά, στα καλά μας φλυτζανάκια  και στον επάργυρο  δίσκο, αρέσουν τα ωραία στα παιδιά !

 

Μπαίνουν ένας ένας, γκλουπ γκλουπ γκλουπ, πότε επίτηδες βάζω πρώτα κάποιον που θέλω να πω κάτι, να νουθετήσω, να παρακινήσω ...

-Καλημέρα παιδιά! Πώς είστε σήμερα;

Μαθαίνω, δυστυχώς βιαστικά, τα βασικά: αν είναι καλά αυτά, οι γονείς, οι παππούδες. 

Ο νονός που ήταν άρρωστος με covid-19; Πέθανε; Aχ λυπάμαι πολύ, αλήθεια λυπάμαι πολύ!

 -Κυρία, γι αυτό δε μπήκα χθες, ήμουν πολύ λυπημένος, ούτε στην κηδεία δεν πήγαμε!

 -Ναι, καλό μου παιδί, ξέρω ότι λυπάσαι!...

 Σάμπως δεν μαθαίνω και εγώ για συγγενείς, φίλους, συγχωριανούς, γνωστούς;...

Σα βόμβα σκάει το θανατικό γύρω μας.

Λίγα λόγια όπως: γιατί δε μπήκαν στην ηλεκτρονική τάξη χθες, ποιος έχει πρόβλημα με τη σύνδεση στο internet,  ποιος δεν έχει μικρόφωνο κλπ. Άλλη σχέση, άλλα ερωτήματα, άλλες προτεραιότητες !

-Κυρία δε σας βλέπουμε καλά, διορθώστε την κάμερα ! (αυτήν που είναι σκαρφαλωμένη στο κεφάλι του Βενιζέλου, εννοούν!) 

-Μια στιγμή παιδιά! ο κυρ Λευτέρης δε με παίρνει από καλή γωνία, να διορθώσει ! Θυμάστε...που λέγαμε στη Φυσική για την οπτική γωνία;

-Ποιος είναι ο  κυρ Λευτέρης κυρία;

-Ο cameraman παιδιά !

-Τι λέτε κυρία; έχετε και cameraman;

- Ναι καλέ, από το Υπουργείο, τον πληρώνουν για να με βλέπετε καλά!

Είδατε πόσα λεφτά ξοδεύονται; Γι αυτό σας λέω να διαβάζετε μικρά μου, θα μου υποσχεθείτε ότι αύριο θα λύσετε τις ασκήσεις; Άντε καλά μου, να δουλεύουμε να μη μας βρει το άνοιγμα αγράμματους! Όσοι δεν μπορούν, ας κάνουν μόνο τις δύο ασκήσεις.

Τι να κάνω, από καμμία, καλά είναι και οι δύο ... 

Γελάμε όλοι μαζί με τον κυρ Λευτέρη, αλλά τους παρακαλώ στα αλήθεια να διαβάσουν για αύριο.

-Άνοιξε Αργυρούλα την κάμερα! Δείξε μου την άσκηση!

 Φτιάχνει πρώτα τα μαλλάκια της.

Είναι κούκλα, μου δείχνει τις ασκήσεις.

-Άνοιξε Δημήτρη την κάμερα! 

Άφαντος ο Δημήτρης! 

Του μύρισαν οι πατάτες που τηγάνιζε η γιαγιά του; Παίζει με τους άλλους lol, gta, among us; Ποιος ξέρει! Ξανα-κουκουλώθηκε στο πάπλωμα;

-Δείξε μου, Ανδρέα, εσύ! 

Δεν έχει μικρόφωνο, ούτε κάμερα… έχει κακή σύνδεση, δε με ακούει καλά, με ακούει βαθειά… Ποιος ξέρει!

Έλα, η σειρά σου Μαρία! 

-Όχι κυρία, μη με δείτε, δε νίφτηκα ακόμα! 

Δεν πειράζει μικρό μου, δείξε μόνο το τετράδιο, όμως τρέξε να νιφτείς λιγάκι και έλα να σε δούμε λίγο..

Τόσο όμορφα όλα! Δεν ξέρουν, τα χρυσά μου, πόσο όμορφη είναι η νιότη τους!

Ακόμη, έτυχε να ειδοποιήσω μητέρα, ότι η κόρη της δεν παρακολουθεί τακτικά, και να πέσει η μάνα από τα σύννεφα: 

-Μα πώς; λάθος κάνετε! Το παιδί είναι όλη μέρα στο δωμάτιο, στα μαθήματα, και εγώ εδώ στο σπίτι είμαι….

Παραμονή  Χριστουγέννων, με μια αλλαγή  στο πρόγραμμα, καλούμαι να  παρουσιάσω στα τμήματά μου τη σχολική γιορτή ! Απροετοίμαστη, πώς να βγω στα παιδιά έτσι σκέτη;

Αρπάζω τα λαμπάκια από το μπωλ, τα φέρνω γύρα στο λαιμό, παίρνω και τη σκούφια του Αη Βασίλη από το δέντρο, και σε πέντε λεπτά ο καλύτερος dj των Χριστουγέννων! (ή... το καλύτερο ξωτικό ; !). Πάντως οι μαθητές μου το χάρηκαν. Και αυτό έχει τη σημασία του σε τέτοιους καιρούς!

Συγκινήθηκα επίσης, όταν σε ιατρείο μου διηγήθηκε μαμά μαθητή μου ότι:

η μητέρα της _ γιαγιά του μαθητή _ παρακολουθούσε, λέει,  κάποια μαθήματα Φυσικής, μαζί με τον εγγονό, και τα κατάλαβε όλα! Και μετά διαφωνούσε με μια συγγενή της,  η οποία συγγενής, υποστήριζε ότι τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν τίποτα με την τηλεκπαίδευση! 

_ Καλέ τι λες που δεν καταλαβαίνουν! Εγώ παρακολούθησα με το Γιώργο μαζί Φυσική και τα κατάλαβα όλα! Απλά είναι αφηρημένα όσα δεν καταλαβαίνουν! 

( Τς τς, δείτε κοινωνικό έργο η webex με την Κυριαζή ! Δια βίου μάθηση για τους παππούδες των μαθητών!...)

Η αλήθεια όμως είναι ότι δούλευα με λίγα παιδιά! Δε διάβαζαν όλοι το απόγευμα, δεν έλυναν πολλά παιδιά, δε συμμετείχαν όλοι! 

Η ύλη προχώρησε πολύ βέβαια, αφού δεν είχαμε ούτε εκδρομές, ούτε συνεδριάσεις, ούτε συνδικαλιστικά, γιορτές, γονείς, κ.λπ, -κρίμα -αλλά εμπεδώθηκε από ελάχιστους, θεωρώ.

Από αύριο μας περιμένει πολλή επανάληψη!

 Ωφελήθηκαν οι πολύ καλοί μαθητές, ίσως  μαθησιακά, δεν το συζητάμε για τα ψυχοκοινωνικά που έχουν αναλυθεί και πρέπει να αναλυθούν και περαιτέρω, βέβαια.

Αλλά στο τέλος, λίγο  πριν το Πάσχα, με εγκατέλειψαν πολλοί!

Κουράστηκαν τα παιδιά, μπιζέρισε η ψυχή τους! Άνοιξη, μήνες μέσα, έλεος!

 Γι αυτό, την  τελευταία  μέρα το μάθημα ήταν διαφορετικό: 

Επιλέξαμε μαζί με τους μαθητές videos, εικόνες και κείμενα για την επιστήμη του διαστήματος, όπως voyagers 1 και 2 και  Parker Solar Probe.

Αναλύσαμε τον αρχαίο χαιρετισμό που ταξιδεύει στο διάστημα, τι προσπαθεί να κάνει το Parker Solar Probe με τον ήλιο και τις ηλιακές καταιγίδες.

Ποιος είναι ο διακεκριμένος καθηγητής Σταμάτης Κριμιζής, πώς κατάφερε να φτάσει ψηλά;

Ο καθηγητής Δημήτρης Νανόπουλος; Τι είναι το πείραμα του CERN ;

Ποιος είναι ο Elon Musk, η SpaceX; Τι προσπαθεί να κάνει με τον πλανήτη Άρη  κλπ. 

Πώς ο συνιδρυτής της μπάντας των Queen, και ένας από τους μεγαλύτερους κιθαρίστες όλων των εποχών, Brian May είναι και σπουδαίος καθηγητής αστροφυσικής; 

Πολλά μαθητάκια δεν είχαν ακούσει, δεν παραξενεύομαι, μικροί ακόμα έφηβοι, βιοπαλαιστές οι περισσότεροι γονείς, λίγος χρόνος για τα παιδιά, επικοινωνία μόνο για τα απαραίτητα... Θεάματα και ακούσματα αλλιώτικα επικρατούν στα ΜΜΕ, στα social media, - ξέρουμε πολύ καλά  τι εννοώ.  

Αυτήν λοιπόν την τελευταία μέρα, μπήκαν όλοι οι μαθητές μου μαζί, από όλα τα τμήματα και τις τάξεις μου. Κατενθουσιάστηκαν με το διαφορετικό αυτό μάθημα και που βρέθηκαν όλοι μαζί ! Ήταν γιορτή !

Στο τέλος, καθώς έβγαιναν από  την  ηλεκτρονική τάξη,  γκλουπ, γκλουπ,γκλουπ, ένα-ένα και μου εύχονταν  καλό Πάσχα, άκουσα πολλά:

-Κυρία, μας ενθαρρύνετε!

-Κυρία, σας πεθυμήσαμε! Κυρία, μας λείπει το σχολείο!

-Κυρία, σας αγαπούμε!

Δάκρυα κύλησαν από τα μάτια μου…Τους χαιρέτησα…

-Και εγώ μικρά μου σας αγαπώ και σας πεθύμησα πολύ!

 Καλό Πάσχα, καλό Πέρασμα, κυριολεκτικά, καλά μου! 

Σε 15 μέρες στην τάξη μας !

 

Έκλεισα κάμερες, αρχεία, υπολογιστή και βγήκα με λυγμό στην αυλή.

Τις γαλότσες και το λάστιχο ! Το σπιτικό μου περίμενε Πάσχα!

Ακόμη ένα κεφάλαιο της ζωής μου τελείωσε...

…….

9/5/21

Απόψε, με ανυπομονησία έκανα το self test (δωρεάν για μαθητές και εκπαιδευτικούς) 

Έμαθα πώς γίνεται και αυτό ….

Ευτυχώς ΑΡΝΗΤΙΚΟ ! Είθε για όλο τον κόσμο!

Αύριο, έχω να ακούσω και να μάθω πολλά!

 

Με αγάπη 

Κυριαζή Ιφιγένεια 

Φυσικός 

6ο Γυμνάσιο Κατερίνης

 

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ !

Καλή χρονιά, με υγεία , δύναμη και φώτιση σε όλους τους μαθητές μας! Σας ενημερώνουμε ότι τα μαθήματα θα ξεκινήσουν κανονικά την Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου 2021, σύμφωνα με το πρόγραμμα. 

Καλή αρχή σε όλους!

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΒΙΒΛΙΟΥ 2021

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 2021

ι Aύριο, 2 Απριλίου, είναι η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου και σε όλον τον κόσμο το βιβλίο …γιορτάζει! Κάθε  χρόνο, μία χώρα  αναλαμβάνει να γράψει ένα μήνυμα και να δημιουργήσει μια αφίσα σχετικά με την Ημέρα αυτή. Συνημμένα θα βρείτε το μήνυμα- ποίημα, « Η μουσική των λέξεων », και  την αφίσα που φιλοτεχνήθηκε φέτος από την Αμερική.

Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι, δυστυχώς,  τα τελευταία χρόνια η φιλαναγνωσία παρουσιάζει κάμψη και το ενδιαφέρον μικρών και μεγάλων για το βιβλίο έχει μειωθεί. Ίσως είναι μια ευκαιρία τώρα , που μένουμε περισσότερες ώρες στο σπίτι, να ανακαλύψουμε ξανά τη χαρά της ανάγνωσης ! Σίγουρα κάποιο βιβλίο θα υπάρχει που θα τραβήξει την προσοχή μας!

 Όπως λέει και το φετινό μήνυμα: «Όταν διαβάζουμε, το μυαλό μας βγάζει φτερά. Όταν γράφουμε, τα δάχτυλά μας τραγουδούν»

Καλή ανάγνωση!

ΕΔΕΑΥ online : ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ

ΕΔΕΑΥ online : ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ

Όπως ήδη γνωρίζεται φέτος έχουμε τη χαρά να λειτουργεί στο σχολείο μας  η Επιτροπή της ΕΔΕΑΥ, που απαρτίζεται από Ψυχολόγο και Κοινωνικό Λειτουργό. Στο πλαίσιο αυτής της επιτροπής κα,ι μιας και το σχολείο έχει κλείσει, θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε τον σχεδιασμό δράσεων εξ αποστάσεως υποστήριξης των παιδιών και των οικογενειών τους.

 Το σχολείο παρέχει τη  δυνατότητα διαδικτυακών συνεδριών τόσο με την Ψυχολόγο του σχολείου κα. Αναστασιάδου Ελένη, όσο και με την Κοινωνική Λειτουργό κα. Καραμιχάλη Στέλλα. Οι online συνεδρίες γίνονται κατόπιν συνεννόησης με τη Διεύθυνση του σχολείου. Επιπλέον, στην επίσημη σελίδα του σχολείου  αναρτώνται συχνά χρήσιμες διευθύνσεις, υποστηρικτικό υλικό και άρθρα ψυχοσυναισθηματικού και υποστηρικτικού περιεχομένου.

Είμαστε στη διάθεση όλων των μαθητών και των οικογενειών τους ώστε να παράσχουμε οποιαδήποτε βοήθεια /δράση χρειαστεί  για την αντιμετώπιση ζητημάτων  που πιθανόν έχουν προκύψει λόγω  της δύσκολης αυτής κατάστασης που όλοι βιώνουμε

 

Εορτολόγιο

 

Σύνδεση

Επισκέψεις

255047
Σήμερα:
Χθές:
Εβδομάδα:
Προηγ. Εβδομάδα:
Μήνα:
Προηγ. Μήνα:
Σύνολο:
8
9
63
254904
292
693
255047

Η IP σου είναι: 10.2.5.13
16-05-2024 08:02:58